Co vás čeká

  • správa webových stránek firmy, dealerských stránek
  • správa firemních profilů (Google, Firmy.cz)
  • koordinace správy sociálních sítí
  • vyhodnocování kampaní (Google Analytics) a reporting
  • příprava obsahu a rozesílka emailingu
  • zajištění, tvorba a příprava obsahu pro všechny komunikační kanály (texty, foto, videa) 
  • zpracování grafických podkladů
  • kreativní spolupráce na návrzích a nápadech
  • organizace akcí a eventů
  • průzkum trhu, sledování aktivit konkurence
  • budování vztahů se zákazníky, rozvoj CRM systému
  • spolupráce s vedením společnosti a s vedoucími týmů všech firemních středisek
  • komunikace s dodavateli

Co požadujeme

  • praxe v marketingovém oddělení min. 2 roky
  • český jazyk slovem i písmem na vynikající úrovni
  • znalost mediálního prostředí
  • znalost práce s MS Office a grafickými programy (Adobe Illustrator, InDesign, Photoshop)
  • kreativita a inovativní přístup
  • komunikativnost, příjemné vystupování a časová flexibilita
  • aktivní fotograf
  • vysokoškolské vzdělání je výhodou

Co nabízíme

  • zajímavou práci a moderní pracovní prostředí
  • za dobře odvedenou práci dobré finanční ohodnocení
  • zajímavé benefity - volná pracovní doba, příspěvek na stravování, mobilní telefon, slevy na firemní služby a produkty
  • podporujeme vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • a v neposlední řadě příjemné a vstřícné kolegy

Další informace

  • Plný pracovní úvazek
  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Lokalita: Karlovarská 660, Praha 6 - Řepy.
  • Postrádáte ještě nějakou informaci?
    Volejte: +420 222 197 702

Mám zájem o tuto pozici
docekal_mobile02

Autosalon Klokočka

Počátky společnosti Autosalon Klokočka se datují do roku 1988. V roce 2018 oslavila své třicáté narozeniny s více než 85 000 prodanými automobily na svém kontě. V současnosti zaměstnává více než 220 pracovníků na dvou pobočkách v Praze. Svým lidem nabízí zázemí stabilní společnosti a jistotu včasné mzdy.

Počátky společnosti Autosalon Klokočka se datují do roku 1988. V roce 2018 oslavila své třicáté narozeniny s více než 85 000 prodanými automobily na svém kontě.


Ze své praxe mám ověřeno, že je dobře, když se při volbě kolegů do svého týmu řídím především intuicí a prvním dojmem, který ve mně každý člověk zanechá. Protože marketing je disciplína, v níž je potřeba umět prodat cokoli, je pro mě samozřejmě důležité také to, jak se kdo umí přirozeně "prodat" a odprezentovat. Na lidech kolem sebe oceňuji hlavně spolehlivost, pracovitost, otevřenost, týmového ducha a v marketingu nesmírně důležitý smysl pro detail.
Milan Dočekal vedoucí oddělení marketingu

Zaměstnanecké benefity

ico-b-0

Příspěvek na
stravování

Kantýna / stravenky s denní dotací

ico-b-1

Občerstvení na
pracovišti

Nápoje jsou na našich pracovištích zdarma

ico-b-2

Firemní akce

Vánoční večírek, rodinný den, sportovní akce a mnoho dalších

ico-b-3

Sportovní a
společenské akce

Volné vstupenky na vybrané akce v průběhu celého roku

ico-b-4

Zaměstnanecké slevy

na firemní produkty

ico-b-5

Motivační program

od našich partnerů

ico-b-6

Kompletní servisní
služby

pro vlastní vůz se zaměstnaneckou slevou

ico-b-7

Operativní leasing

se zaměstnaneckou slevou

ico-b-9

Finanční bonus

při životních a kariérních výročích

ico-b-10

Placené volno

nad rámec dovolené

ico-b-11

Očkování proti
chřipce

zdarma 1× ročně

ico-b-12

Jazykové vzdělávací
kurzy

na pracovišti

ico-b-13

Vzdělávání a odborný
rozvoj

školení, zvyšování a udržování si kvalifikace

Všechny benefity

Máte zájem o tuto pozici?

Chcete se stát naším novým kolegou/kolegyní? Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám své CV a my se ozveme zpět.

Mám zájem

Specialista marketingu

Vybrat soubor Soubor nevybrán
Vybrat soubor Soubor nevybrán
Vybrat soubor Soubor nevybrán

* povinný údaj